čtvrtek 6. března 2014

Po přestávce a ještě dál?

Posledním příspěvkem z 22. listopadu jsem vážně neskončila. Dlouho jen sleduji ostatní blogery, zjišťuji, jak velkým množstvím zajímavých projektů lze vyjádřit lásku ke knihám nebo všeobecně umění a žasnu, s jakým zápalem se nejen knižní blogeři do svých článků pouštějí.

Všichni jste mě kdysi inspirovali k tomu vytvořit si podobnou studničku informací o všem, co jsem měla a neměla ráda v tomto období svého života a i když většinu času tento blog stál, myslela jsem si, že zrušit těch 39 článků, jež jsem nějakým způsobem splácala, by byla škoda. Je tu pár věcí, jež jsem rozběhla a chtěla bych v nich pokročit.

Zdroj
Určitě překopu design blogu. Chci opět něco velmi jednoduchého, změnu názvu blogu, i když link zůstane stejný. Také bych se s vámi chtěla podělit o své záliby, oblíbence, něco se svého života (už i kvůli sobě) a samozřejmě i o názory ohledně přečtených knížek, bez toho bych nebyla já a asi ani tenhle blog. :) Chybělo mi, že se nemám s kým o svůj názor v širší míře podělit a třeba někomu pomůžu s rozhodováním.

Hlavně bych chtěla poděkovat vám, pravidelným čtenářům, že jste na mě úplně nezanevřeli a i když možná už trošičku pozapomněli, pořád mé články odebíráte. Hrozně si toho vážím a pokud se nás tu sejde nějaký pěkný, kulatý počet, určitě vymyslím určitou formu odměny.


Stay tuned, folks. :)

4 komentáře:

  1. Ja mám tiež také prestávkové obdobie, že sa mi nič nechce a skoro vôbec teraz nečítam 8( človek má toho na práci proste dosť a niekedy oddych je najvítanejší 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, taky se mi ta období střídají a někdy člověk prostě neví, kam dřív skočit. :) Každé takové období ale někdy končí, takže musíme doufat. :D

      Vymazat
  2. Fajn, ja sa priznám, že som na tvoj blog natrafila po prvý raz, no znie to dobre :) Hádam to všetko čoskoro zrealizuješ, držím palce :) Myslím si, že je fajn, keď bloger dá do svojho blogu aj niečo zo seba (myslím, tým veci o jeho živote). Fajn, tak pekne pracuj ja sa sem prídem zas niekedy kuknúť ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, mám stejný názor. :) A určitě se budeš moct brzo těšit na nové články, našlo by se už pár nápadů.

      Vymazat

Každý komentář čtu a moc potěší! Díky, že se mnou sdílíte svůj názor. :)