pátek 22. listopadu 2013

Podzimní výzva: sbírání listí



Já vím, já vím ... s publikováním tohoto článku jsem se maličko sekla, měl tu být tuším už před dvěma měsíci. Nicméně, o co vlastně jde?
VeEee si připravila na podzim pěknou výzvu s názvem Sbírání listí, která spočívá v počítání stránek, jež jste byli schopní za daný měsíc přečíst. Na začátku si stanovíte linii již chcete překročit, ať je v tom i nějaký adrenalin.
Píšu o výzvě sice až teď, ale knížky/jejich počet stran jsem si celou dobu poctivě zapisovala.

Ráda bych za období od 23.9. do 20.12. 2013 přečetla 5500 stran, i když si myslím, že to ani nehrozí. :D


A co jsem zatím přelouskala?

Jak dokázat lásku (Meg Cabot) || 250 stran - dočtení rozečteného
Drakie: Útěk /2/ (Sophie Jordan) || 264 stran
Modrá jako safír /2/ (Kerstin Gier) || 344 stran
Na ostrově (Tracey Garvis-Graves)  || 214 stran
A tak mi unikají (Beth Revis) || 47 stran
Tanec s draky /5/ (George R. R. Martin) || 377 stran - dočtení rozečteného
Milion sluncí /2/ (Beth Revis) || 360 stran
Měděný jezdec /1/ (Paullina Simons) || 728 stran
Taťána a Alexandr /2/ (Paullina Simons) || 408 stran


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář čtu a moc potěší! Díky, že se mnou sdílíte svůj názor. :)